شنبه, اردیبهشت 29, 1403
اخبارمقاله ها

حماسی ترین کامیون بزرگ ساخته شده

کامیون های عجیب و غریبکامیون های عجیب و غریب

مایک هارا به عنوان بنیانگذار و رئیس صنایع کاریبو مستقر در کالیفرنیا، یک مسابقه‌دهنده مشتاق، خلبان بدلکاری هلیکوپتر و طراح ماشین‌های عجیب و غریب سفارشی و کامیون‌های بزرگ است.

آخرین و نهایی او، که ساخت آن هفت سال و حدود 10 میلیون دلار در آریزونا به طول انجامید، به تازگی از این دنیا خارج شده است. این خودرو که به درستی «Thor 24» نامیده می شود، به عنوان «مادر مقدس فلزی هیولا در کلاس جهانی با دکل بزرگ و نیمه کامیونی که تاکنون ساخته شده است» توصیف می شود. آره

همچنین: SEMA Show Mega Photo Gallery 2019
همچنین: 10 ابرقهرمان امروزی از دنیای خودرو
هارا یک پیتربیلت 359 نیمه مدل 1979 گرفت که به صورت سفارشی کشش داد و با دو موتور 12 سیلندر دیترویت دیزل نصب کرد. دومی توسط یک میل لنگ خاردار از دماغه به دماغه متصل می شود و با 12 سوپرشارژر، به علاوه هشت بطری اکسید نیتروژن بین بانک مرکزی تقویت می شود.

موتور 27.9 لیتری V24 به دست آمده 8 فوت ارتفاع دارد و 3974 اسب بخار قدرت را از طریق گیربکس آلیسون HT740 تولید می کند. با این حال، حداکثر گشتاور مشخص نشده است.

وزن این کامیون 32000 پوند و طول آن 44 فوت (13.4 متر) است. قادر به رسیدن به سرعت 210 کیلومتر در ساعت، برای توقف به چهار چتر نجات با قطر 12 فوت نیاز دارد.

کل زیرشاخه از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ روکش کروم و جلا داده شده است. سیستم تعلیق بادی پیتربیلت از قسمت عقب پشتیبانی می کند، در حالی که جلوپنجره بزرگ جلویی ادای احترامی به کوپه های فورد 1933 است.

کابینش هم جالبه پهن و کشیده شده بود تا دو در اضافی را در خود جای دهد (درب سرنشین جلو مانند درب لامبورگینی باز می شود). دسته ابزار دارای بیش از 24 گیج است، شیفتر یک شمشیر پهن است و یک موتور هلیکوپتر جت Hawker به عنوان یک ژنراتور کمکی عمل می کند که ویژگی هایی مانند هفت صفحه فیلم (شامل یک واحد 40 اینچی) و یک سیستم صوتی 1500 وات را تامین می کند.

ما همانجا متوقف می‌شویم زیرا وب‌سایت می‌گوید فهرست کامل ویژگی‌ها و لوازم جانبی می‌تواند به مدت 99.5 روز ادامه داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که هارا در حال کار بر روی یک نوع مسابقه درگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟