سه شنبه, اردیبهشت 18, 1403
اخباربررسی فنی خودروهامقاله ها

کامیون های ساختمانی ولوو در چین

ولو در چینولو در چین

کامیون‌های FH، FM و FMX جدید ولوو در تایوان برای مشتریان چینی ساخته می‌شوند.

ولوو تراکس در حال خرید کامیون‌ساز چینی JMC Heavy Duty Vehicle Co. Ltd.، یکی از شرکت‌های تابعه Jiangling Motors Co. Ltd.، که شامل یک سایت تولیدی در Taiyuan در استان Shanxi چین است. هدف این است که تولید کامیون‌های سنگین جدید Volvo FH، Volvo FM و Volvo FMX برای مشتریان در چین تا پایان سال 2022 آغاز شود.

کامیون‌های ولوو از سال 1934 در بازار چین فعال بوده است. طی چند سال گذشته، رشد شدید خدمات لجستیکی، از جمله تجارت الکترونیک، منجر به افزایش فروش کامیون‌های ولوو در این کشور شده است. در سال 2020، بیش از 4500 کامیون سنگین ولوو وارد شده و به مشتریان در چین تحویل داده شد.

عملیات در تایوان شامل مهر زنی، جوشکاری، ساخت کابین، رنگ آمیزی و مونتاژ نهایی کامیون های ولوو خواهد بود. ظرف چند سال، این کارخانه ظرفیت تولید 15000 کامیون ولوو در سال را خواهد داشت که با پتانسیل افزایش ظرفیت بیشتر خواهد بود.


هیدروژن: نه فقط برای پیل های سوختی

Westport کانادا با شرکت هایی در برزیل و اتریش برای توسعه موتور احتراق داخلی با نیروی هیدروژن همکاری می کند.

شرکت Tupy SA برزیل متخصص در ریخته‌گری و ماشین‌کاری قطعات ساختاری بسیار مهندسی شده است. AVL List GmbH اتریش متخصص توسعه، شبیه سازی و آزمایش در صنعت خودروسازی است.

هدف این همکاری ترکیب مواد پیشرفته و فناوری های ریخته گری با آخرین فناوری H2 ICE با استفاده از تزریق مستقیم فشار بالا است.

همکاران هیدروژن را امیدوارکننده برای کاربردهای حمل و نقل سنگین بدون کربن خنثی می دانند. برخلاف فناوری پیل سوختی، ICEهای هیدروژنی با استفاده از فناوری موتور پایه موجود، حمل و نقل خنثی کربن را امکان پذیر می کنند. آنها گفتند که کارایی پیشرانه یک عامل موفقیت کلیدی برای اطمینان از راه حل های مقرون به صرفه کامیون هیدروژنی و اتوبوس خواهد بود.

اولین نتایج بستر آزمایشی این برنامه توسعه مشترک جدید تا اوایل سال 2022 پیش بینی می شود.

کامینز همچنین در حال توسعه یک موتور احتراق داخلی با نیروی هیدروژن است.

خلاصه های جدید از سراسر جهان

DHL Global Forwarding مستقر در آلمان رشد قوی و پایدار در حمل‌ونقل جاده‌ای برون مرزی در آسیای جنوب شرقی را پیش‌بینی می‌کند، جایی که انتظار می‌رود بخش تجارت الکترونیک در سال 2021 رشد 5.5 درصدی داشته باشد. رشد پیش‌بینی‌شده نیز ناشی از رشد مجدد در بسیاری از مناطق جنوب شرقی است. اقتصادهای پیشرو آسیا، به دلیل افزایش تولید و شرکت ها، زنجیره تامین خود را منطقه ای و متنوع می کنند.

DHL Global Forwarding predicts strong in cross-border road transportation in Southeast Asia. - Photo: DHL

پیش بینی DHL Global Forwarding در حمل و نقل جاده ای برون مرزی در آسیای جنوب شرقی قوی است.

Volta Trucks ارزیابی مهندسی و آزمایش توسعه اولین نمونه اولیه Volta Zero را آغاز کرده است، یک کامیون تجاری تمام الکتریکی که برای تدارکات داخلی شهر در بریتانیا طراحی شده است. این تازه وارد صنعت قصد دارد تولید خود را در مقیاس کامل در پایان سال 2022 آغاز کند. Volta اولین استراتژی اروپا را برای راه اندازی خود در نظر گرفته است، اما قصد دارد کامیون های خود را یک یا دو سال بعد به آمریکای شمالی بیاورد.

در آمریکای جنوبی، کمی بیش از یک سال پس از از سرگیری تولید و فروش کامیون ها، بازارها نشانه هایی از رشد قوی و پایدار را نشان می دهند. برزیل، آرژانتین، شیلی، پرو و ​​کلمبیا در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته اند. عملکرد همچنین بهتر از ترم قبل در سال 2019 بود. بخش‌هایی که فروش کامیون را افزایش می‌دهند شامل کشاورزی با برداشت رکورد، معدن، تحویل بسته و توزیع حمل و نقل به طور کلی است. چشم انداز تحلیلگران این است که رشد برای بقیه سال ادامه یابد، با افزایش کلی حدود 50 درصدی در مقایسه با کل حجم در سال 2020.

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟