یکشنبه, اردیبهشت 16, 1403
بررسی فنی خودروهامقاله هامقایسه ماشین آلات سنگین

ولوو تراکس ایران

ولوو تراکسولوو تراکس

به ولوو تراکس ایران خوش آمدید

ارائه دهنده راه حل های حمل و نقل شما با ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات. جهت مشاهده کاتالوگ کامل محصولات زیر روی آنها کلیک کنید.

احساس تکامل به محض ورود به کابین ولوو FH وجود دارد. با آنچه شما به آن عادت کرده اید متفاوت است – در عین حال بسیار آشنا. نشسته، همه چیز در اینجا قرار دارد که انتظار دارید باشد. دست شما به طور طبیعی بر روی اهرم دنده I-Shift قرار می گیرد که به خوبی در صندلی ادغام شده است.

کل رابط درایور جدید است. با اکثر عملکردهایی که با استفاده از کنترل های روی فرمان قابل دسترسی هستند، به شما کمک می کند دست خود را روی فرمان و چشمان خود را به جاده نگه دارید. شما را در کنترل کامل همه چیزهایی که برای انجام درست کار نیاز دارید و حفظ حاشیه های کسب و کارتان در زمانی که در آن هستید، در اختیار دارید.

صفحه نمایش ابزار کاملا دیجیتال است و امکانات جدیدی را برای تنظیم محیط کار برای نیازهای شما در هر شرایطی باز می کند. یک صفحه نمایش جانبی نه اینچی جدید به شما امکان کنترل عملکردهای کامیون را می دهد، مانند حداکثر هشت دوربین و برنامه.

رابط کاربری جدید شامل الکسا – سرویس صوتی مبتنی بر ابر آمازون است. استفاده از الکسا شما را قادر می سازد تا با صدای خود کارهای بیشتری در زندگی انجام دهید. برقراری تماس‌های تلفنی، گوش دادن به اخبار، درخواست مسیر، دسترسی به کتاب‌های صوتی، پخش آهنگ‌های مورد علاقه‌تان و بررسی وضعیت جاده و ترافیک تنها نمونه‌های انگشت شماری از کارهایی است که می‌توانید با الکسا انجام دهید.

سطوح و مواد داخلی بدون در نظر گرفتن سطح تریم، کیفیت بالایی را ارائه می دهند. بین سه سطح تریم و طیف گسترده ای از رنگ ها را انتخاب کنید. شما سبک خود را پیدا خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟