یکشنبه, اردیبهشت 30, 1403
بررسی فنی خودروهامقاله ها

کامیون هیدروژنی دایملر و ولوو – www.carclick.ir

سوخت هیدروژنیمرجع خرید و فروش ماشین سنگین

دو شرکت دایملر و ولوو : سوخت هیدروژنی
ولوو و دایملر در حال سرمایه گذاری مشترک برای تولید پیل های سوخت هیدروژن برای وسایل نقلیه سنگین تجاری هستند.


دایملر تمام فعالیت های فعلی پیل سوختی خود را در سرمایه گذاری مشترک که ارزش آن 1.2 میلیارد یورو است ، ادغام خواهد کرد.
هدف مشترک این است که هر دو شرکت خودروهای سنگین با پیل سوختی را برای درخواست برنامه های طولانی مدت در تولید سری نیمه دوم دهه ارائه دهند.

“حمل و نقل و تدارکات جهان را به حرکت در می آورد و نیاز به حمل و نقل همچنان رو به رشد است. حمل و نقل واقعی CO2 خنثی می تواند از طریق قطارهای الکتریکی با انرژی حاصل از باتری ها یا با تبدیل هیدروژن موجود در کشتی به برق انجام شود.

مارتین داوم ، رئیس هیئت مدیره Daimler Truck AG و عضو هیئت مدیره Daimler AG گفت :((برای مقابله کامیون ها با بارهای سنگین و مسافت های طولانی ، سلول های سوختی یکی از پاسخ های مهم و فناوری است که در طی دو دهه گذشته دایملر از طریق واحد پیل سوختی مرسدس بنز تخصص قابل توجهی کسب کرده است. این ابتکار مشترک با گروه ولوو یک نقطه عطف در آوردن کامیون ها و اتوبوس های مجهز به پیل سوختی به جاده های ما است. .))

برای فعال کردن سرمایه گذاری مشترک ، دایملر در حال گردآوری کلیه فعالیتهای سلول سوختی در سطح گروه در یک واحد جدید سلول سوختی Daimler Truck است. بخشی از این مجموعه فعالیتها تخصیص عملیات “مرسدس بنز Fuel Cell GmbH” است که سابقه طولانی در توسعه سیستمهای ذخیره سوخت سلول و هیدروژن برای کاربردهای مختلف خودرو را به Daimler Truck AG دارد.

کمک به محیط زیست

پیوستن به نیروها باعث کاهش هزینه های توسعه برای هر دو شرکت و تسریع در بازار سیستم های پیل سوختی در محصولات مورد استفاده برای حمل و نقل سنگین و تقاضای برنامه های طولانی مدت می شود.
استفاده از هیدروژن به عنوان حامل برق سبز برای تأمین نیروی كامیون های الكتریكی در عملیات های طولانی مدت ، یك بخش مهم این معما و مكمل خودروهای برقی باتری و سوخت های تجدیدپذیر است.

همکاری این دو شرکت

مارتین لوندشتت ، رئیس و مدیرعامل گروه ولوو می گوید :((ترکیب گروه ولوو و تجربه دایملر در این زمینه برای سرعت بخشیدن به سرعت توسعه ، هم برای مشتریان و هم برای کل جامعه مفید است. با تشکیل این سرمایه گذاری مشترک ، ما به وضوح نشان می دهیم که به سلول های سوختی هیدروژن برای وسایل نقلیه تجاری ایمان داریم. اما برای اینکه این چشم انداز به واقعیت تبدیل شود ، سایر شرکت ها و مسسات نیز باید از این توسعه حمایت کنند و به آن کمک کنند ، به ویژه برای ایجاد زیرساخت های سوخت مورد نیاز.))

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کار کلیک

نکات مهم درباره خرید ماشین سنگین
ده نکته درباره خرید خودروهای سنگین و نیمه سنگین
ماشین سنگین کارکرده
موارد کلیدی خرید خودروی سنگین
مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین در ایران “کارکلیک
کارکلیک مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین
آدرس وب سایت کارکلیک www.carclick.ir
آدرس اپ کارکلیکm.carclick.ir
آدرس وبلاگ کارکلیک kamion20.com/weblog
آدرس سایت پینترست https://www.pinterest.com/carclick11
آدرس صفحه ما در یوتیوب www.youtube.com/UCMUjWzqdGUaOeB366_aBR0A

کارکلیک

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟