یکشنبه, اردیبهشت 30, 1403
بررسی فنی خودروهامقاله ها

جدیدترین اسکانیای برقی

اسکانیا برقیاسکانیا برقی

سوق دادن تغییر به سمت اهداف مبتنی بر علم

اسکانیا قصد ندارد پیرو این تغییر به سمت سیستم حمل و نقل پایدار باشد. ما در خط مقدم خواهیم بود. نه فقط در فناوری خودرو و باتری، بلکه از نظر مشارکت با سهامداران خصوصی و دولتی در تولید انرژی سبز و همچنین زیرساخت ها.

اسکانیا همچنین به طرح اهداف مبتنی بر علم (SBTi) متعهد شده است – یک ابتکار مشترک بین بازیگران شرکت های جهانی برای اطمینان از پیشرفت در راستای اهداف توافق پاریس برای محدود کردن گرمایش جهانی به 2 درجه سانتیگراد بالاتر از سطوح قبل از صنعتی. در واقع، ما حتی بیشتر به سمت هدف 1.5 درجه سانتی گراد پیش می رویم.

برای دستیابی به این هدف، ما نمی‌توانیم فقط روی کسب‌وکار خودمان تمرکز کنیم – بلکه بر کسب‌وکار مشتریانمان نیز تمرکز کنیم. ما نیاز داریم تا میزان انتشار محصولات در حال استفاده خود را کاهش دهیم – که 96٪ از کل انتشار را تشکیل می دهد. بهره وری انرژی در محصولات ما یکی از محرک های کلیدی برای رسیدن به هدف ما است. اما یکی دیگر از محرک های به همان اندازه مهم، توانمندسازی مشتریانمان است. برای راهنمایی آنها و کمک به آنها که مسئولیت پایداری خود را بر عهده بگیرند. و امروزه هیچ انرژی حمل و نقل دیگری به اندازه برق کارآمدتر یا پایدارتر نیست.

با توان منطقه ای
پایداری با کامیون‌های برقی باطری به‌روز ما منطقه‌ای می‌شود. هم به عنوان یک کامیون سفت و سخت و هم به عنوان یک تراکتور تریلر در دسترس است – با ارائه یک خط محرکه کاملاً جدید، باتری های بهبود یافته، قابلیت شارژ سریع تر و قدرتمندتر، برد 320 کیلومتر در 40 تن بار و برد 230 کیلومتر با حداکثر 64 تن GTW. پیشرانه ماشین الکتریکی سه گانه جدید همچنین PTO الکترومکانیکی فراوانی را ارائه می دهد، که عملکرد روان و قابل اعتماد حمل و نقل های کنترل شده با دما یا برنامه های کاربردی مانند بالابر قلاب را تضمین می کند.

اما جدا از قوای محرکه، بسته‌های باتری اکنون در اسکانیا در داخل خانه مونتاژ می‌شوند تا کاملاً متناسب با شاسی تقویت‌شده و محل جدید رابط شارژ – در سمت چپ پشت درب راننده- باشند. سیستم گرمایش و سرمایش کاملاً بازسازی‌شده به هم متصل است، سیستم انتقال قدرت و اجزای باتری را در دمای عملیاتی عالی نگه می‌دارد و امکان کنترل عالی آب و هوای کابین را فراهم می‌کند – دقیقاً از طریق پلتفرم‌های دیجیتال ما در دسترس شماست. آیرودینامیک کابین نیز با گسترش بادگیر بهبود یافته است تا اطمینان حاصل شود که هر کیلووات ساعت حداکثر مسافت و برد را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟