یکشنبه, اردیبهشت 30, 1403
بررسی فنی خودروهامقاله ها

فکر طراحی Scania AXL – کارکلیک

طراحی جدید اسکانیامرجع خرید و فروش ماشین سنگین

اسکانیا AXL

تصوری که در مورد طراحی اسکانیا AXL وجود دارد یک وسیله نقلیه از اسکانیا حتی اگر بدون کابین باشد باید به عنوان اسکانیا شناخته شود. کانسپت کاملا مستقل اسکانیا AXL برای کارهای سنگین طراحی شده است و بنابراین باید قدرت و استحکام را منتقل کند.

مفهوم جدید کامیون خودمختار اسکانیا گام مهم دیگری به جلو در توسعه وسایل نقلیه آینده است. ژاوی کارراس کاسترو ، طراح خودروی اسکانیا می گوید: “از آنجا که این یک مفهوم جدید است ، چیزهای زیادی وجود دارد که ما می توانیم از نظر شکل ظاهری انجام دهیم ، اما ضروری است که به همه نشان دهیم که این هنوز یک اسکانیا است.” بخش استایلینگ با مسئولیت اسکانیا AXL.

استحکام و قدرت

سبک سازخت خودرو عمدتا توسط محیط برنامه ریزی شده و کاربرد تعیین می شود. اگر وسیله نقلیه برای استخراج و ساخت و ساز طراحی شده باشد ، باید قدرت و قدرت را به شما منتقل کند ، در حالی که طراحی یک کامیون توزیع کننده خودران برای شهرهای مرکز شهر باید لطیف تر و ملایم تری ایجاد کند.

طراحی کامیون مفهومی فرایند مهیجی برای Carreras Castro بوده است.

“این اولین بار است که ما یک کامیون می سازیم که دارای بسیاری از قطعات و فناوری های جدید است. این به ما امکان می دهد اشکال و اصطلاحات قبلی را تغییر دهیم. این همان چیزی است که ما معتقدیم آینده به نظر می رسد ، بنابراین واقعاً هیجان انگیز بوده است. “

طراحی اساکنیا جدید

چالش ایجاد توازن در نسبت کامیون و ترکیب ماژول جلو با واحد دامپینگ است. “نیمی از کابین بدون راننده از بین رفته است. یک کامیون معدن معمولی دارای دو قسمت مجزا است – کابین و واحد تایپر. هدف ما یک سبک یکپارچه با زبان طراحی پویاتر است. “

رنگ ها AXL را به عنوان بخشی از خانواده اسکانیا مشخص می کنند

اگرچه کانسپت اسکانیا AXL وسیله ای بدیع است اما می توان آن را به وضوح به عنوان اسکانیا شناخت. رنگ ها آن را به عنوان بخشی از خانواده اسکانیا مشخص می کنند و هنوز جای “T” بسته بندی مشخصه وجود دارد که در کامیون های معمولی توسط شیشه جلو تشکیل می شود.

توسعه و طراحی کامیون مفهومی به رویکردهای جدیدی نیاز دارد ، زیرا از زمان شروع پروژه اطلاعات کمی در دست بود. کارراس کاسترو می گوید: “این احساس فوق العاده ای خواهد بود که سرانجام کامیونی مانند این در معدن ظاهر شود.”

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کار کلیک

نکات مهم درباره خرید ماشین سنگین
ده نکته درباره خرید خودروهای سنگین و نیمه سنگین
ماشین سنگین کارکرده
موارد کلیدی خرید خودروی سنگین
مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین در ایران “کارکلیک
کارکلیک مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین
آدرس وب سایت کارکلیک www.carclick.ir
آدرس اپ کارکلیکm.carclick.ir
آدرس وبلاگ کارکلیک kamion20.com/weblog
آدرس سایت پینترست https://www.pinterest.com/carclick11
آدرس صفحه ما در یوتیوب www.youtube.com/UCMUjWzqdGUaOeB366_aBR0A

کارکلیک


1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟