یکشنبه, اردیبهشت 30, 1403
بررسی فنی خودروهادسته‌بندی نشدهمقاله ها

معرفی سیستم ارتباطی داف DAF Connect تهیه شده توسط کارکلیک

مرجع خرید و فروش ماشین سنگینمرجع خرید و فروش ماشین سنگین

Live Fleet موقعیت دقیق وسایل نقلیه روشن را نشان می دهد نقشه. ماژول شامل Trip Tracing و Trip Report است. سفر ردیابی سفرهای یک وسیله نقلیه انتخابی را بصورت تجسم می کند نقشه ای شامل مسافت طی شده و زمان رانندگی در هر وسیله نقلیه و راننده گزارش سفر سفرها و جزئیات مختلف عملکرد در یک بازه زمانی مشخص در یک جدول مقایسه سفرها و چندین فیلتر امکان پذیر است. می تواند برای بهینه سازی برنامه ریزی استفاده شود.

گزارش سوخت خودرو و راننده
گزارش سوخت و راننده ، نمای کلی از مصرف سوخت و رفتار رانندگی برای هر وسیله نقلیه و راننده را ارائه می دهد ،
که امکان نظارت و مقایسه عملکرد وسایل نقلیه / رانندگان را فراهم می کند. عملکرد کل ناوگان بیش از یک
مدت زمان انتخاب شده نیز می تواند نشان داده شود. این مرورهای کلی آگاهی از تأثیر سبک رانندگی در را افزایش می دهد
به عنوان مثال مصرف سوخت و ابزارهای مناسبی برای بهبود رانندگی کارآمد هستند.

هشدارها
پورتال اعلان ها (هشدارها) انحرافات را نمایش می دهد
از برخی معیارهای از پیش تعیین شده در مورد وضعیت خودرو مانند سرعت ، زمان بیکاری ، مصرف سوخت ، مسیر و نرده های زمینی. اینهاهشدارها را می توان به طور خودکار از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به یک فرد یا گروهی از افراد که به پورتال. امکان ایجاد نقاط مورد علاقه و آنها را در این پیام رسان بلادرنگ سفارشی قرار دهید
رویدادهای از پیش انتخاب شده

DAF Connect یک ناوگان آنلاین و با کاربرد آسان است
سیستم مدیریت این برنامه زمان واقعی را فراهم می کند
اطلاعات مربوط به کامیون ، راننده و مکان وسیله نقلیه یا وسایل نقلیه انتخاب شده یا حتی در هر کل ناوگان شاخص های اصلی عملکرد اصلی (KPI) مانند مسیرها ، زمان رانندگی ، سوخت مصرف و استفاده از ناوگان به وضوح مشخص است.
در یک نمای کلی نمایش داده می شود. برای این امکان وجود دارد که گزینه های خاص سیستم crosssys را انتخاب کنید
مقایسه مثال داده ها انحراف به برخی معیارهای از پیش تعیین شده در مورد وضعیت خودرو مانند زمان بیکاری ، سرعت و شمشیربازی (چه زمانی وسایل نقلیه در حال نزدیک شدن به مکانهای از پیش انتخاب شده هستند)
می تواند فراهم شود تا اقدامات فوری را انجام دهد در صورت لزوم. قابلیت مشاهده در زمان واقعی کامیون مکان منجر به دانش دقیق در مورد محل نگهداری یک وسیله نقلیه ، زمان رانندگی و در دسترس بودن درایور ، که باعث بهبود تدارکات می شود برنامه ریزی. تجزیه و تحلیل مسیر ممکن است و ممکن است با پرهیز از مسیرهای ناامن هزینه ها را کاهش دهید. بینش در شرایط فنی وسایل نقلیه اجازه می دهد تا تعمیر و نگهداری پیش فعال برنامه ریزی منجر به تعمیرات کمتر برنامه ریزی شده می شود و در دسترس بودن بالاتر وسیله نقلیه.

معرفی سیستم ارتباطی داف DAF Connect تهیه شده توسط کارکلیک

kamion20.com/weblog کشنده / کامیون/کامیونت/تریلر/کفی/چادری/اسکانیا/ولوو/رنو/بنز/اکتروس/میدلام/اویکو/کشنده چینی/شهرک نمایشگاه/اسلامشهر/جاده ساوه/نمایشگاه/دو محور/سه محور/قیمت کشنده/قیمت تریلر/قیمت امروز اسکانیا/اسکانیا تاپ لاین/ده چرخ/یخچالدار/پایانه/راننده/خرید کشنده/فروش کشنده/خریدولوو/خرید اسکانیا/خرید رنو/فروش ولوو/ماشین سنگین/انواع ماشین سنگین/فروش ماشین سنگین/خرید ماشین سنگین/ مقایسه ولوو/بررسی ولوو/مقایسه اسکانیا/بررسی اسکانیا/ ولوو اف اچ ۵۰۰/ولوو ده چرخ/ ۵ تن/۶ تن/ ۸ تن / ۱۰ تن /ترافیکی/کمیسیون/قولنامه/ نمایندگی /نماینده اسکانیا/ثبت آگهی رایگان/ایسوزو/دانگ فنگ/مان / کشنده مان/ ماموت/ماک/ لوازم یدکی /هوو/داف/کشنده داف/جک/فوتون/ماز/فاو/سایپا دیزل/ ایران خودرو دیزل/ سایپا/ ایران خودرو/مارال/تریلر مارال /ایران کاوه/تریلر مهران/ایران کمپرس/تریلر دست ساز /کامیونت ایسوزو/کامیونت آمیکو/ کامیونت جک / کامیونت پرسیکا/کامیون ولوو/هیوندای /مایان کوگل/هوو/ کشنده هوو/بادسان/بی ام سی /کاریزان/دیزل/ایفا/ یانگ من/اوروم تریلر/بدون رنگ/توربو شارژ/ریتاردر/هیدرولیک/معاوضه/توافقی/اقساط/وام/بهره/قسط/قسطی/لیزینگ/لیزینگ شخصی/وام بانکی/اتومات/اتوماتیک/ریتایدر/خرید کامیون/فروش کامیون/قیمت کامیون/خرید کامیونت/ فروش کامیونت/1 ساعت پیش علم و تکنولوژی#کارکلیک#carclick#carclick.ir#کامیون DAF#تریلی DAF

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید. #خرید و فروش ماشین سنگین

2 دیدگاه

  • دوستان و همراهان عزیز کارکلیک، اگه تمایل به دانستن و اطلاعات بیشتر در خصوص مقاله های تخصصی و خاص تر می باشید لطفا تیم فنی کارکلیک را از طریق تماس با شماره 09121713313 و یا ارسال اس ام اس و یا واتس اپ وب سایت ما را با خبر سازید تا در اسرع وقت مقاله مورد نظر را برای شما دوبله و یا ترجمه به زبان فارسی سازیم.
    مرجع تخصصی خرید و فروش ماشین سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟