یکشنبه, اردیبهشت 30, 1403
مقاله هامقایسه ماشین آلات سنگین

برترین کامیون های شناخته شده

مرجع خرید و فروش ماشین سنگین

برترین کامیون ها

ولوو FH:
ولوو FH یک مجموعه کامیون سنگین است که توسط تولید کننده کامیون سوئدی ولوو تولید می شود. در اواخر سال 1993 به عنوان FH12 و FH16 معرفی شد ، تولید همچنان با نسل دوم مدل FH محدوده FH ادامه دارد. FH مخفف Forward control High entry است ، جایی که اعداد ظرفیت موتور را به لیتر نشان می دهند. محدوده FH یکی از موفق ترین سری کامیون ها است که بیش از 400000 دستگاه در سراسر جهان فروخته است. در سپتامبر سال 2012 ، ولوو کامیون ها ولوو FH را با به روزرسانی های قابل توجه فناوری ، دوباره راه اندازی کردند.

ولوو FH
کامیون ولوو FH

اسکانیا S730 V8:
از زمانی که اسکانیا در آگوست 2010 با مهندسی پورشه قرارداد امضا کرد ، یک کابین کاملاً جدید کامیون در حال تولید است. از اوایل سال 2014 ، چندین نمونه اولیه با نقاب در جاده های سوئد ، اسپانیا و نروژ مشاهده شده است. نسل بعدی کامیون های اسکانیا در 23 اوت 2016 در Grand Palais در پاریس راه اندازی شد. این کامیون شامل اتاق خواب جدید سری R و کابین خواب سری S که کف داخلی صافی را ارائه می دهد.

اسکانیا S730 V8
کامیون اسکانیا S730 V8

مرسدس بنز آکتروس:
در ژوئیه 2011 ، تولید کننده مرسدس بنز کامیون ، دایملر AG ، مرسدس بنز آکتروس 2012 را راه اندازی کرد. ممکن است از این به عنوان Actros 4 یاد نشود اما New Actros است. این به این دلیل است که شباهت های زیادی بین Actros 1 ، 2 و 3 وجود دارد. Actros جدید هیچ شباهتی به نسخه های قبلی خود ندارد. برای اولین بار Actros دارای یک موتور شش سیلندر خطی است که از فناوری Rail Diesel با X-Pulse در مقایسه با سیستم PLD استفاده می شود.

مرسدس بنز آکتروس
کامیون مرسدس بنز آکتروس

مان TGX:
قدرت بیشتر و حتی کارایی بیشتر: MAN TGX ثابت می کند که مصرف کم و عملکرد بالا جدا از یکدیگر نیستند. فرقی نمی کند که در بزرگراه رانندگی می کنید یا در یک محل کار سخت کار می کنید ، به لطف تجهیزات و نسخه های مختلف موتور ، MAN TGX کاملاً متناسب با نیازهای تجارت شما طراحی شده است.

مان TGX
کامیون مان

ایوکو استرالیس:
Iveco Stralis یک کامیون سنگین است که از سال 2002 توسط تولید کننده ایتالیایی Iveco تولید می شود. Stralis جایگزین مدل های EuroStar و EuroTech شد. این محدوده بالاتر از Eurocargo ، بین 19 تا 44 تن است. نسخه آتش نشانی Stralis با Iveco Magirus مستقر در آلمان منتشر شد.

ایوکو استرالیس
کامیون ایوکو استرالیس

داف XF:
DAF XF طیف وسیعی از کامیون های تولید شده توسط سازنده هلندی DAF از سال 1997 است. تمام نسخه های XF در Leyland Trucks در انگلستان مونتاژ می شوند. XF 105 برنده جایزه بین المللی کامیون سال 2007 شد. این کامیون دارای یک موتور 12.9 لیتری و جعبه دنده ZF در هر دو قالب دستی و اتوماتیک است.

کامیون داف XF

هیوندای Xcient:
یک کامیون کره جنوبی است که توسط شرکت هیوندای موتور ساخته شده است. این نمایشگاه توسط نمایشگاه اتومبیل سئول 2013 به عنوان جانشین هیوندای تراگو ارائه شد. با Xcious ، هیوندای قصد دارد فروش کامیون های سنگین را از 6000 به 60،000 دستگاه تا سال افزایش دهد. بنابراین این مدل برخلاف مدل های قبلی در اروپا ، ابتدا در اروپای شرقی نیز ارائه می شود.

هیوندای Xcient
کامیون هیوندای Xcient

برترین کامیون ها

جهت درج رایگان آگهی خرید یا فروش هر نوع ماشین سنگین در سایت کارکلیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کار کلیک
واردات ماشین سنگین

دیدگاهتان را بنویسید

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟